Reklamační řád

Reklamační řád

 

Jak postupovat při reklamaci zboží? Vytiskni a vyplň formulář pro vrácení zboží, přilož kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím dones na naši kamennou prodejnu nebo zboží odešli na adresu:

 

"REKLAMACE”

LATRÁN FASHION s.r.o.

Latrán 1

381 01 Český Krumlov

 

Reklamované zboží nám pošli řádně zabalené proti poškození při přepravě a prosím očisti jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláš na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvol bezpečný způsob dodání zásilky, např. využij kurýrní službu anebo pošli balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílej na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení tě budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.

Podrobnější informace k reklamaci nalezneš v obchodních podmínkách.